2015 - Opweg naar Amsterdam!

6 juli 2015 - Amsterdam, Nederland

Bangkok, daar zijn we weer. Een fantastische reis van ruim zes weken door Thailand, Maleisië en het Indonesische Bali zit er bijna op.

We hebben van alles meegemaakt. De chaotische stad Bangkok. Met olifanten gezwommen, ziplinen en raften in Chiang Mai. De Full Moon party op Koh Phangan. Gedoken en onze PADi gehaald op Koh Tao, en het scooter avontuur niet te vergeten. Gefeest op Koh phi phi. Nat geregend door moessons op Koh Lanta en in Krabi. Voet aan wal gezet in Kuala Lumpur en genoten van een vogelpark. Toen Bali; Surfen, Monkey forest, politie ontwijken, scooteren, tempels, vier sterren hotel en natuurlijk duiken met Manta's. Wat een reis!

Tijdens de reis en de momenten zelf ben je in een soort trance. Pas na enkele dagen als ik terug dacht kreeg ik kippenvel en kon ik bijna huilen van blijdschap. We hebben dingen meegemaakt en gezien die je misschien maar èen keer in je leven meemaakt.

We hebben leuke mensen ontmoet gedurende de reis. Uiteraard onze vriendin Manon die we vanuit Nederland al kende. Manon der vriendin Carmen. De scooter boys Bram en Luuk uit Utrecht. M'n voetbalgabber Menno en zijn vriendin Charley. Onze surf vriend Wayou op Bali en nog veel anderen.

Onderling ging het vijvennegentig procent van de tijd goed. We hebben gelachen, veel gelachen! Als ik terug denk aan sommige momenten kan ik weer stuk gaan.

Gedurende de reis zijn we gesteund en gesupport door onze vrienden, familie en ik door m'n vriendin. Alle reacties en berichten lieten ons nog meer genieten en beseffen wat we aan het doen zijn. We zijn gegroeid als mensen, hebben veel nieuwe lessen geleerd en ervaring opgedaan. We hebben de reis van ons leven beleefd en dit samen gedeeld. Een reis waar we ons hele leven aan terug zullen denken. Waar we altijd als we samen zijn op terug zullen blikken en verhalen over zullen vertellen. Een reis waarvan je snachts gaat dromen en dingen opnieuw zult beleven.

Thanks boys! Voor deze levenservaring samen en de vele grappige en fantastische momenten! En ook de mindere en treurige momenten waarin we elkaar steunden en steunen.

Bedankt iedereen die we hebben ontmoet! We zien jullie snel in Nederland of ergens anders in de wereld.

Bedankt iedereen thuis! We zien jullie snel in Nederland! Morgen vliegen we vanuit Bangkok. Op zes juli om 18.30 Nederlandse tijd komen we aan op schiphol.

•○Rust in vreden○•

Op de laatste dag van onze reis bereikt het vreselijke nieuws ons dat de oom van Dennis plotseling is overleden.

Omdat oom Jan het niet anders gewild had drinken we met z'n vieren een biertje en zijn in gedachten bij hem en alle familie en naasten.

Via deze weg wil ik graag namens Joost, Erwin en mijzelf onze vriend Dennis en zijn familie condoleren met dit enorme verlies. Heel veel sterkte en steun toegewenst.

1. Joke:
    6 juli 2015
    Wat een heerlijke reis hebben jullie gehad! Fantastisch dat jullie deze plannen en dromen waargemaakt hebbben! Wij hebben meegenoten van de spannende en grappige verhalen, haha! En goed dat jullie gisteravond nog een borrel gedronken hebben! Voor straks: welkom terug!
  2. Jeroen:
    6 juli 2015
    Dag mannen, jullie verhalen waren interessant en humoristisch. De tijd van jullie leven! We hebben met veel belangstelling jullie reis gevolgd. Welkom thuis ! Sterkte voor Dennis en zijn familie. Groeten van Janny en Jeroen